Gyakran Ismételt Kérdések

Mit tegyek, ha észrevettem, hogy rossz készülék típushoz rendeltem a terméket?

  • Ha még nem került számlázásra a rendelés - Ebben az esetben küldj egy emailt (info@premiummobiltok.hu) a rendelésszám feltüntetésével, és írd le, hogy pontosan melyik termékre lenne szükséged. A megrendelésed ez alapján módosításra kerül.
  • Ha már megkaptad a csomagot - Ebben az esetben is küldj egy emailt (info@premiummobiltok.hu) a rendelésszámmal feltüntetve, és írd le, hogy melyik termékre lenne szükség. A visszaküldés és csere pontos menetét ez után egyeztetjük.

Mit tegyek, ha valamit kifelejtettem a megrendelésemből?

Semmi gond. Adj le egy még egy rendelést, és a megjegyzés rovatba írd bele, hogy az előző (a pontos rendelésszámot tüntesd fel) rendeléshez rakjuk hozzá. Abban az esetben, ha a korábbi rendelés még nem került kiküldésre, akkor mindkét megrendelést egy csomagként, azaz egy szállítási költségért fogod megkapni.


Tudok módosítani a szállítási címen?

Abban az esetben, ha még nem lett összekészítve (számlázva) a rendelésed tudod módosítani a szállítási címet. Küldj egy emailt (info@premiummobiltok.hu) a rendelésszám feltüntetésével, és írd le, hogy pontosan milyen címre szeretnéd kérni a kiszállítást. Ennek megfelelően módosítjuk és visszaigazolást is kapsz, hogy a cím javítva lett.


Mit tegyek, ha törölni szeretném a megrendelésem?

  • Ha még nem került számlázásra a rendelés - Ebben az esetben küldj egy emailt (info@premiummobiltok.hu) a rendelésszám feltüntetésével és rendelésed ez alapján törlésre kerül.
  • Ha már megkaptad a csomagot - Ebben az esetben is küldj egy emailt (info@premiummobiltok.hu) a rendelésszámmal feltüntetve valamint az elállási nyilatkozatot is csatold. A visszaküldés pontos menetét ez után egyeztetjük.